Lite om mig...

Har jag..?

1. Kysst någon ?
Jepp
2. Blivit kysst ? Inbillar mig det ja...
3. Blivit kramad ? Miljoner gånger varje dag av min lilla Alex :D
4. Sjungit ? Kan inte :P
5. Känt dig fånig ? Skojar du eller? Självklart.
6. Saknat någon ? Med hela mitt hjärta
7. Ljugit ? Det har hänt tyvärr
8. Rökt? Testat för länge sen.
9. Testat droger? Nej tack
10. Åkt fast av polisen? Inte vad jag minns :P

Om mig.. :

1. Jag har aldrig:
Varit med på tv
2. Jag vill testa: Fallskärmshoppning
3. Jag gillar: Alex!
4. Jag ogillar: Skitsnack
5. Jag hatar: Lögner
6: Jag är trött på: Falska tjejer
7: Jag vill ha: Ny kamera
8. Jag behöver: Kärlek
9. Jag behöver inte: Mer konstiga sjukdommar

Kärlek:

1. Killar eller tjejer?:
Only guys
2. Är du kär?: Kan väl hända ;)
3. Singel/ upptagen?: Upptagen
4. Saknar du honom/henne?: Massor hela tiden
5. Vem kysste du sist?: Rasmus
6. Vem kramade du sist?: Alex
7. Längsta förhållande: Mitt äktenskap
8. Första kyss?: Himla bra fråga...

Kommentarer
Postat av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Roligt med en lista :)

2009-06-04 @ 20:41:51
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: Sara

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" nu i juni! Detta innebär att du skyltas i min vänstermeny i en månads tid tills nästa Månadens blogg utses. För att delta i tävlingen lägger du en kommentar i det här (http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/06/manadens-blogg-tavling-juni.html) inlägget, för att öka chansen att vinna så tipsa gärna dina vänner och läsare om tävlingen med ett blogginlägg, detta ger dig 5 extra röster om du går vidare (glöm inte att skicka länken till ditt blogginlägget i kommentaren). Hoppas det intresserar dig och jag önskar dig lycka till :-) (Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

2009-06-04 @ 23:10:11
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0