Suck och hopp om förbättring...

Dagen idag är inte mycket att hurra över. Vaknade vid fem i morse av ytterligare ett gallstensanfall. Jag som hoppades på att dem skulle försvinna nu. Så blir bara att höra av sig till vårdcentralen igen och få mer utredning på detta nu. Tyvärr blir jag slö och trött när jag har haft gallstensanfall. Himla kul. Hade en hel del på min att göra lista idag, vissa saker har jag fått gjort, andra får vänta till imorgon.

Glädjande är dock att imorgon blir det middag ihop med en härlig familj. Grillning står på schemat. Sen såg jag att Game hade skickat mitt The Sims 3 Collectors Edition idag med. Så hoppas på att det trillar in imorgon med. Det kan jag behöva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0